Tijdschrift voor Neuropsychologie

Hoofdartikel

Effecten van het langdurig volgen van lessen op het gebied van muziek, taal of techniek op cognitie en de persoonlijkheid van kinderen

Auteurs Petra Hurks, Marianne A.H. Schuurmans en Piet A.M. Conijn
Auteursinformatie

Petra Hurks
Faculteit der Psychologie en Neuroscience, Universiteit Maastricht. Correspondentieadres: Dr. P. P. M. Hurks, Faculteit der Psychologie en Neuroscience, Capaciteitsgroep Neuropsychologie en Psychofarmacologie, Universiteit Maastricht, Postbus 616, 6200 md Maastricht, Pm.Hurks@maastrichtuniversity.nl. De Educatieve Stad, Assendelft. Senior consultant De Educatieve Stad, Assendelft.

Marianne A.H. Schuurmans
Faculteit der Psychologie en Neuroscience, Universiteit Maastricht. Correspondentieadres: Dr. P. P. M. Hurks, Faculteit der Psychologie en Neuroscience, Capaciteitsgroep Neuropsychologie en Psychofarmacologie, Universiteit Maastricht, Postbus 616, 6200 md Maastricht, Pm.Hurks@maastrichtuniversity.nl. De Educatieve Stad, Assendelft. Senior consultant De Educatieve Stad, Assendelft.

Piet A.M. Conijn
Faculteit der Psychologie en Neuroscience, Universiteit Maastricht. Correspondentieadres: Dr. P. P. M. Hurks, Faculteit der Psychologie en Neuroscience, Capaciteitsgroep Neuropsychologie en Psychofarmacologie, Universiteit Maastricht, Postbus 616, 6200 md Maastricht, Pm.Hurks@maastrichtuniversity.nl. De Educatieve Stad, Assendelft. Senior consultant De Educatieve Stad, Assendelft.

Om de rest van dit artikel te lezen moet u inloggen



Heeft u een registratiecode ontvangen maar nog geen toegang? Activeer dan hier uw code.

Weet u uw wachtwoord niet meer? Nieuw wachtwoord aanvragen.